כניסה ללקוחות קיימים
מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב התביעה שלך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
במקרה שגרמת נזק לצד שלישי
בכדי שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם יש לבצע את השלבים הבאים:
צילום ותיעוד של הנזק
צילום ותיעוד של הנזק
יש לצלם את זירת האירוע, את הנזק שנגרם לצד שלישי ולשמור כל מסמך רלוונטי.
מסמכים לפתיחת תיק
מסמכים לפתיחת תיק
יש להכין מבעוד מועד את המסמכים הבאים:
- אישור משטרה (במידה והייתה מעורבת).
- תמונות ממקום האירוע.
- חשבוניות/ קבלות על התשלום לצד שלישי.
הרחב
מזער
מילוי טפסים
מילוי טפסים
יש למלא את הטופס הבא:
יצירת קשר
יצירת קשר
כעת, כשיש בידך את כל המידע הנחוץ לפתיחת דיווח אודות המקרה - יש לפנות אלינו בטלפון 03-5550000 או לשלוח את טופס פרטי האירוע לכתובת המייל onlineclaim@ynetb.co.il ונציגנו ישובו אליך בתוך 3 שעות עסקים.
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
לאחר שכל המסמכים הרלוונטיים יהיו בידינו, תתבצע בדיקה לבירור זכאותך על ידי מנהל תיק מימוש זכויות האישי בהתאם לתנאי הפוליסה שלך.
חשוב לדעת!
ההתחייבויות שלנו
נתקלת בבעיה?
איתור נותני שירות
חיפוש לפי:
*לתשומת ליבך! מומלץ להיכנס לאזור לקוחות קיימים ולבדוק את שם נותן השירות המצוין במפרט הפוליסה שלך להזמנת בעל המקצוע המתאים.
איתור נותני שירות
חיפוש לפי: