כניסה ללקוחות קיימים
מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב התביעה שלך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
במקרה של אובדן או גניבת המזוודה
בכדי שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם יש לבצע את השלבים הבאים:
דיווח על המקרה
דיווח על המקרה
- במידה והמזוודה שלך לא הגיעה ליעדה יש לדווח על כך בדלפק חברת התעופה שבשדה התעופה ולדאוג לקבל על כך אישור.
- במידה והמזוודה אבדה או נגנבה במהלך השהות בחו"ל - יש לדווח על האירוע למשטרה המקומית ולהוציא אישור בהתאם.
ערוך רשימה
ערוך רשימה
הכן רשימה מפורטת של הפרטים שהיו במזוודה, כולל הערכת השווי שלהם.
מסמכים לפתיחת תיק
מסמכים לפתיחת תיק
יש להכין מבעוד מועד את המסמכים הבאים:
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון.
- אישור חברת תעופה ו/או משטרה.
הרחב
מזער
מילוי טפסים
מילוי טפסים
יש למלא את הטופס הבא:
יצירת קשר
יצירת קשר
כעת, כשיש בידך את כל המידע הנחוץ לפתיחת דיווח אודות המקרה - יש לפנות אלינו בטלפון 03-5550000 או לשלוח את טופס פרטי האירוע לכתובת המייל onlineclaim@ynetb.co.il ונציגנו ישובו אליך בתוך 3 שעות עסקים.
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
לאחר שכל המסמכים הרלוונטיים יהיו בידינו, תתבצע בדיקה לבירור זכאותך על ידי מנהל תיק מימוש זכויות אישי בהתאם לתנאי הפוליסה שלך.
ההתחייבויות שלנו
נתקלת בבעיה?
איתור נותני שירות
חיפוש לפי:
*לתשומת ליבך! מומלץ להיכנס לאזור לקוחות קיימים ולבדוק את שם נותן השירות המצוין במפרט הפוליסה שלך להזמנת בעל המקצוע המתאים.
איתור נותני שירות
חיפוש לפי: