מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב התביעה שלך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
במקרה שיש לך פיצוץ בצנרת הבית
בכדי שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם יש לבצע את השלבים הבאים:
סגירת הברז הראשי
סגירת הברז הראשי
לפני הכול, סגור את ברז המים הראשי של הדירה על מנת למנוע נזק רב יותר. במקרים חריגים, כאשר נדרשת עזרה של בעל מקצוע ומסיבה כלשהי לא ניתן היה ליצור קשר עם חברתנו, יש להקפיד אך ורק על ביצוע פעולות דחופות בלבד שנועדו לעצור את הימלטות המים.
*יש לתעד ולצלם את הליך התיקון
הזמנת נותן שירות
הזמנת נותן שירות
במידה ורכשת בפוליסה כיסוי סיכוני מים באמצעות שרברב בהסדר-
עליך לפנות לחברתנו לדווח על הנזק על מנת שנוכל להמשיך לטפל בפנייתך. ניתן ללחוץ כאן לצפייה ברשימת שרברבי ההסדר המלאה.
במידה ורכשת בפוליסה כיסוי סיכוני מים ונוזלים אחרים באמצעות שרברב פרטי -
בטרם ביצוע תיקון הנזק, לצורך בדיקת מימוש זכאותך לפיצוי, נבקשך להעביר צילומים של הנזק והצעת תיקון מפורטת הכוללת את תיאור מקור הנזק, תיאור התיקון הנדרש, עלות התיקון ופרטים מלאים של בעל המקצוע (שם, טלפון, מען). לאחר הדיווח לחברתנו, במידה ויידרש מידע נוסף, נעדכנך בהתאם.
מילוי טפסים
מילוי טפסים
במידה ורכשת בפוליסה כיסוי סיכוני מים ונוזלים אחרים באמצעות שרברב פרטי - יש למלא טופס הודעה על נזק בדירה
יצירת קשר
יצירת קשר
כעת, כשיש בידך את כל המידע הנחוץ לפתיחת דיווח אודות המקרה ובמידת הצורך תיאום שמאי - יש לפנות אלינו בטלפון 03-5550000 או לשלוח את טופס פרטי האירוע לכתובת המייל onlineclaim@ynetb.co.il ונציגנו ישובו אליך בתוך 3 שעות עסקים.
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
לאחר שכל המסמכים הרלוונטיים יהיו בידינו, תתבצע בדיקה לבירור זכאותך על ידי מנהל תיק מימוש זכויות אישי בהתאם לתנאי הפוליסה שלך.
מעקב אחר מצב פנייתך עם שירות My Status
מעקב אחר מצב פנייתך עם שירות My Status
בכל זמן נתון באפשרותך להתחבר לאזור הלקוחות על מנת להתעדכן אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך באמצעות שירות My Status.
הפעלת את הביטוח שלך?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס פנייתך למימוש זכויות
אנחנו ב-ynet ביטוח שמים דגש רב על חזרה מהירה לשגרה ולכן יצרנו את My Status -
שירות אשר מאפשר לך להתעדכן באופן שוטף בכל שעה ומכל מקום אודות מצב פנייתך למימוש זכויות בפוליסת הביטוח שלך.
איזה מידע ניתן לקבל באמצעות My Status?
- השלב בו נמצאת פנייתך למימוש זכויות בתהליך.
- תקינות מסמכים שהעברת / מסמכים חסרים.
- מועד תשלום צפוי.
- במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'.