מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב התביעה שלך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
במקרה שהרכב נגנב
בכדי שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם יש לבצע את השלבים הבאים:
לפנות למשטרה
לפנות למשטרה
לפני הכול, יש להתקשר למשטרה ולהגיש תלונה. את האישור בדבר התלונה יש לשמור על מנת להעבירו אלינו.
מסמכים לפתיחת תיק
מסמכים לפתיחת תיק
יש להכין מבעוד מועד את המסמכים הבאים:
- אישור משטרה
- צילום רשיון רכב
- צילום ת.ז. של בעל הרכב
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון
- מפתחות הרכב
- אישור מהמשעבד/מעקל (במידת הצורך)
- אישור עבר ביטוחי לרכב (במידת הצורך)
יצירת קשר
יצירת קשר
כעת, כשיש בידך את כל המידע הנחוץ לפתיחת דיווח אודות המקרה - יש לפנות אלינו בטלפון 03-5550000 או לשלוח את טופס פרטי האירוע לכתובת המייל onlineclaim@ynetb.co.il.
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
לאחר שכל המסמכים הרלוונטיים יהיו בידינו, תתבצע בדיקה לבירור זכאותך על ידי מנהל תיק מימוש הזכויות האישי בהתאם לתנאי הפוליסה שלך.
מעקב אחר מצב פנייתך עם שירות My Status
מעקב אחר מצב פנייתך עם שירות My Status
בכל זמן נתון באפשרותך להתחבר לאזור הלקוחות על מנת להתעדכן אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך באמצעות שירות My Status.
איתור נותני שירות
הפעלת את הביטוח שלך?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס פנייתך למימוש זכויות
אנחנו ב-ynet ביטוח שמים דגש רב על חזרה מהירה לשגרה ולכן יצרנו את My Status -
שירות אשר מאפשר לך להתעדכן באופן שוטף בכל שעה ומכל מקום אודות מצב פנייתך למימוש זכויות בפוליסת הביטוח שלך.
איזה מידע ניתן לקבל באמצעות My Status?
- השלב בו נמצאת פנייתך למימוש זכויות בתהליך.
- תקינות מסמכים שהעברת / מסמכים חסרים.
- מועד תשלום צפוי.
- במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'.