מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב התביעה שלך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
במקרה שפגעת ברכב אחר
בכדי שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם יש לבצע את השלבים הבאים
תיעוד מקום התאונה
תיעוד מקום התאונה
צילום מקום התאונה והנזקים שנגרמו לרכבים המעורבים ממספר זוויות ובתאורה טובה ככל הניתן, כולל סרטונים והקלטות, במידת האפשר.
החלפת פרטים
החלפת פרטים
איסוף פרטי הרכב המעורב בתאונה - מס' רכב, שם הנהג + ת.ז, שם בעל הפוליסה + ת.ז, מס' טלפון, פרטי חברת הביטוח. כמו כן, במידה ויש עדים לאירוע יש לאסוף גם את הפרטים האישיים שלהם.
במקרה של פגיעה גופנית
במקרה של פגיעה גופנית
לצפיה בשלבים שיש לבצע במקרה של פגיעה גופנית בתאונה.
לטפל ברכב
לטפל ברכב
במידה ויש צורך בגרירת הרכב יש לפנות לנותן השירות. במידה וניתן לנסוע עימו - יש להעבירו לטיפול באחד ממוסכי ההסדר שלנו הפרוסים ברחבי כל הארץ וליהנות ממגוון הטבות כגון השתתפות עצמית מופחתת, רכב חלופי ועוד.
הרכב הוכרז כאובדן גמור
הרכב הוכרז כאובדן גמור
במידה והשמאי אמד את הנזק והכריז על רכבך כאובדן גמור (טוטאל לוס) אנו מתחייבים להעביר את התשלום בתוך 5 ימים מקבלת המסמכים, למנהל תיק מימוש הזכויות ילווה אותך באופן אישי לאורך זמן הטיפול בפנייתך וגם יסופק לך רכב חלופי לכל תקופת הטיפול (בכפוף לתנאי הפוליסה שלך).
מסמכים לפתיחת תיק
מסמכים לפתיחת תיק
יש להכין מבעוד מועד את המסמכים הבאים:
- צילום רשיון רכב
- צילום רשיון נהיגה
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון
- אישור משטרה (במידה והיתה מעורבת)
- אישור עבר ביטוחי (במקרה של ירידת ערך)
- אישור מהמשעבד/מעקל (במידת הצורך)
- אישור ניכוי מס מרואה חשבון (במידה ומדובר ברכב מסחרי)
מילוי טפסים
מילוי טפסים
יש למלא את הטופס הבא:
יצירת קשר
יצירת קשר
כעת, כשיש בידך את כל המידע הנחוץ לפתיחת דיווח אודות המקרה ובמידת הצורך תיאום שמאי/ מוסך הסדר - יש לפנות אלינו בטלפון 03-5550000 או לשלוח את טופס פרטי האירוע לכתובת המייל onlineclaim@ynetb.co.il.
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
לאחר שכל המסמכים הרלוונטיים יהיו בידינו, תתבצע בדיקה לבירור זכאותך על ידי מנהל תיק מימוש הזכויות האישי בהתאם לתנאי הפוליסה שלך.
מעקב אחר מצב פנייתך עם שירות My Status
מעקב אחר מצב פנייתך עם שירות My Status
בכל זמן נתון באפשרותך להתחבר לאזור הלקוחות על מנת להתעדכן אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך באמצעות שירות My Status.
איתור נותני שירות
הפעלת את הביטוח שלך?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס פנייתך למימוש זכויות
אנחנו ב-ynet ביטוח שמים דגש רב על חזרה מהירה לשגרה ולכן יצרנו את My Status -
שירות אשר מאפשר לך להתעדכן באופן שוטף בכל שעה ומכל מקום אודות מצב פנייתך למימוש זכויות בפוליסת הביטוח שלך.
איזה מידע ניתן לקבל באמצעות My Status?
- השלב בו נמצאת פנייתך למימוש זכויות בתהליך.
- תקינות מסמכים שהעברת / מסמכים חסרים.
- מועד תשלום צפוי.
- במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'.