מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב התביעה שלך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
במקרה שהרכב שלך נפרץ
בכדי שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם יש לבצע את השלבים הבאים:
תיעוד מקום האירוע
תיעוד מקום האירוע
צילום מקום התאונה והנזקים שנגרמו לרכב ממספר זוויות ובתאורה טובה ככל הניתן, כולל סרטונים והקלטות, במידת האפשר.
לפנות למשטרה
לפנות למשטרה
יש להתקשר למשטרה ולהגיש תלונה. את האישור בדבר התלונה יש לשמור על מנת להעבירו אלינו.
טיפול ברכב
טיפול ברכב
במידה והרכב זקוק לגרירה יש לפנות לנותן השירות. במידה וניתן לנסוע עימו - לנוחיותך רשימת מוסכי ההסדר בפריסה ארצית.
מסמכים לפתיחת תיק
מסמכים לפתיחת תיק
יש להכין מבעוד מועד את המסמכים הבאים:
- אישור משטרה
- צילום רשיון רכב
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון
מילוי טפסים
מילוי טפסים
יש למלא את הטפסים הבאים:
יצירת קשר
יצירת קשר
כעת, כשיש בידך את כל המידע הנחוץ לפתיחת דיווח אודות המקרה ובמידת הצורך תיאום שמאי/ מוסך הסדר - יש לפנות אלינו בטלפון 03-5550000 או לשלוח את טופס פרטי האירוע לכתובת המייל onlineclaim@ynetb.co.il.
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
כיצד התהליך ממשיך מכאן?
לאחר שכל המסמכים הרלוונטיים יהיו בידינו, תתבצע בדיקה לבירור זכאותך על ידי מנהל תיק מימוש זכויות אישי בהתאם לתנאי הפוליסה שלך.
מעקב אחר מצב פנייתך עם שירות My Status
מעקב אחר מצב פנייתך עם שירות My Status
בכל זמן נתון באפשרותך להתחבר לאזור הלקוחות על מנת להתעדכן אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך באמצעות שירות My Status.
איתור נותני שירות
הפעלת את הביטוח שלך?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס פנייתך למימוש זכויות
אנחנו ב-ynet ביטוח שמים דגש רב על חזרה מהירה לשגרה ולכן יצרנו את My Status -
שירות אשר מאפשר לך להתעדכן באופן שוטף בכל שעה ומכל מקום אודות מצב פנייתך למימוש זכויות בפוליסת הביטוח שלך.
איזה מידע ניתן לקבל באמצעות My Status?
- השלב בו נמצאת פנייתך למימוש זכויות בתהליך.
- תקינות מסמכים שהעברת / מסמכים חסרים.
- מועד תשלום צפוי.
- במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'.