כניסה ללקוחות קיימים
מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב התביעה שלך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
במקרה של שבר לפנס/ מראה/ שמשה
בכדי לקבל שירות בהקדם, ניתן לפנות אל נותן השירות בהתאם למקרה
חשוב לדעת!
חשוב לדעת!
במידה והנזק נגרם כתוצאה מתאונת דרכים יש לעבור לשלבים שיש לבצע במקרה של תאונה.
פנייה אל נותן השירות בנושא פנסים ומראות
פנייה אל נותן השירות בנושא פנסים ומראות
יש ליצור קשר בעניין עם חברת שגריר במספר 8888*.
פנייה אל נותן השירות בנושא שמשות
פנייה אל נותן השירות בנושא שמשות
יש ליצור קשר בעניין עם חברת אילן זגגות במספר 03-6534444, או לחליפין, עם חברת דרכים בע"מ במספר 03-5761205 (בהתאם לנותן השירות המפורט בפוליסת ביטוח הרכב שלכם).
לכל שאלה או בירור
לכל שאלה או בירור
יש ליצור עימנו קשר בטלפון 03-5550000.
לבירור אם הביטוח שלך כולל כיסויים אלו -
איתור נותני שירות
חיפוש לפי:
*לתשומת ליבך! מומלץ להיכנס לאזור לקוחות קיימים ולבדוק את שם נותן השירות המצוין במפרט הפוליסה שלך להזמנת בעל המקצוע המתאים.
איתור נותני שירות
חיפוש לפי:
הפעלת את הביטוח שלך?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס פנייתך למימוש זכויות
אנחנו ב-ynet ביטוח שמים דגש רב על חזרה מהירה לשגרה ולכן יצרנו את My Status -
שירות אשר מאפשר לך להתעדכן באופן שוטף בכל שעה ומכל מקום אודות מצב פנייתך למימוש זכויות בפוליסת הביטוח שלך.
איזה מידע ניתן לקבל באמצעות My Status?
- השלב בו נמצאת פנייתך למימוש זכויות בתהליך.
- תקינות מסמכים שהעברת / מסמכים חסרים.
- מועד תשלום צפוי.
- במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'.